
max. wydajność - 250KM
Max. wydajność: 170KM (125kW) [(zalecany do max.150KM)]
Zastosowanie:
Zadaniem reduktora jest zamiana stanu skupienia gazu z ciekłego na lotny. Reduktor przeznaczony do samochodowych instalacji sekwencyjnego wtrysku LPG IV generacji. Charakteryzuje się lepszą termiką w stosunku do poprzednich wersji parownika (Alaska/Artic).
Dane techniczne:
Max. wydajność: 170KM (125kW) [(zalecany do max.150KM)]
Przewód miedziany: Ø 6
Wąż układu chłodzenia: Ø 16
Wąż LPG: Ø 12
Ciśnienie robocze (regulowane): 0,9 ÷ 1,8 bar
Temperatura pracy: -20 do 120°C
Króciec podciśnienia: Ø 4 mm
Gniazdo zasilania: M10x1
Gniazdo czujnika temperatury: M5x1
Homologacja: (E8)67R-01 4066
max. wydajność - 250KM
- max. wydajność 136KM (100kW)
- max. wydajność 110kW. LANDI RENZO LI 02 . cod.536700067
Reduktor KME R2 TWIN do 395 KM + 2x elektrozawór OMB
Zakres ciśnienia roboczego: 0,9 – 1,3 bara. Wbudowany elektrozawór z filtrem.
536700114. Oryginalny reduktor Landi Renzo. Stosowany m.in w fabrycznych instalacjach LPG w samochodach FIAT 500L
- max. wydajność 250KM
E13 67R-010254
Reduktor Magic III POWER max. 450KM
dla silników o mocy max. 160KM
Reduktor AC R01-150 ( do 150KM ) z zaworem gazowym Valtek 03.
Reduktor S8 824 000 008.
Max. wydajność: 330KM (250kW)
Reduktor KME EXTREME do 408 KM + 1x elektrozawór OMB MB2 8mm