Emulator ciśnienia paliwa dla OPEL, CHEVROLET oraz VOLVO
Przeznaczony do stosowania w samochodach, w których rezystancja pływaka zawiera się w granicach 20Ω - 780Ω.
Emulator był testowany na pojazdach marki Honda w modelach:
Accord VIII:
CR-V III:
CR-V IV:
Civic:
Napięcie zasilania: 12V ±25%
Temperatura pracy: -40°C ÷ +70°C
Klasa szczelności: IP66
Zasada działania:
Po każdorazowym uruchomieniu pojazdu wskazanie ilości paliwa w zbiorniku jest odświeżane (poziom paliwa jest ustalany na podstawie położenia pływaka – jeżeli samochód jest przechylony to pomiar będzie przekłamany). Emulacja dokonywana jest podczas pierwszych dwóch minut po wyłączeniu pojazdu, dlatego niewskazane jest ponowne uruchomienie pojazdu podczas trwania pracy emulatora. W przypadku uruchomienia pojazdu przed zakończeniem pracy emulatora istnieje możliwość, że wskazywana ilość paliwa będzie przekłamana.
żródło: ac.com.pl
Emulator ciśnienia paliwa dla OPEL, CHEVROLET oraz VOLVO
TECHTRONIC 2.0 Moduł współpracuje z przepływomierzami cyfrowymi i analogowymi.
Emulator wskazania poziomu paliwa FLE-FC. Zastosowanie: CITROEN, PEUGEOT, RENAULT
Emulator wskazania poziomu paliwa cod.620200286.
Emulator ciśnienia paliwa dla OPEL ASTRA 1.4 TURBO (A14NET), 1.6 16V (A16XER), OPEL ANTARA 2.4 (LE5). 628126000.
Emulator STAG EU4H - HONDA
628107000. Odpowiednik AEB 426
Emulator EG FX-01 EMU 2.4 z wtyczkami typu Bosch
Emulator STAG EU4N - NISSAN
Emulator wskazania poziomu paliwa cod.628282001.
TAP -01 przeznaczony jest do montażu w pojazdach wyposażonych w indukcyjny czujnik położenia wału korbowego.
Emulator wskazania poziomu paliwa FLE-JC. Zastosowanie: TOYOTA, LEXS, MAZDA
TAP -03/2 przeznaczony do silników z cyfrowym czujnikiem położenia wału korbowego, oraz do dwóch czujników cyfrowych położenia wałków rozrządu.