

674 000 005. HONDA
KME EPP 2-H HONDA
W niektórych nowoczesnych samochodach poziom paliwa ustalany jest przy uruchomieniu silnika na podstawie odczytów z czujnika w zbiorniku paliwa, a następnie korygowany jest przez komputer benzynowy na podstawie bieżącego zużycia wynikającego z czasów wtrysku benzyny. W takim przypadku podczas jazdy na gazie, wskaźnik poziomu benzyny w samochodzie pokazuje ubytek paliwa w zbiorniku mimo, że paliwo nie jest zużywane. Dzięki zastosowaniu emulatora EPP przy każdym uruchomieniu silnika poziom paliwa będzie przywracany do faktycznego stanu, jaki jest w zbiorniku.
Emulator ciśnienia paliwa dla OPEL ASTRA 1.6 16V (A16XER), CADILLAC ESCALADE EXT 6.2L 8CYL., GMC HUMMER H2 6.2L 8CYL.
Emulator EG FX-01 EMU 2.4 z wtyczkami typu Bosch
TAP -03/2 przeznaczony do silników z cyfrowym czujnikiem położenia wału korbowego, oraz do dwóch czujników cyfrowych położenia wałków rozrządu.
TAP -03/1 przeznaczony do silników z indukcyjnym czujnikiem położenia wału korbowego, oraz do dwóch czujników cyfrowych położenia wałków rozrządu.
TAP -01 przeznaczony jest do montażu w pojazdach wyposażonych w indukcyjny czujnik położenia wału korbowego.
TAP -02 przeznaczony jest do montażu w pojazdach z cyfrowym sygnałem czujnika położenia wału korbowego.
628354000.
Citroen/Peugeot wyprodukowane przed 2008r z OBD Type 1-2-3
Type 1 = ISO9141
Type 2 = KWP2000 Fast Init
Type 3 = KWP2000 Slow Init
Emulator wskazania poziomu paliwa FLE-FC. Zastosowanie: CITROEN, PEUGEOT, RENAULT
Emulator ciśnienia paliwa dla VOLVO 2.5T
628107000. Odpowiednik AEB 426
Emulator OBDII µFIX AEB428. Emulator do pojazdów z protokołem transmisji CAN.
Emulator wskazania poziomu paliwa FLE-JC. Zastosowanie: TOYOTA, LEXS, MAZDA
Emulator ciśnienia paliwa dla OPEL, CHEVROLET oraz VOLVO