

TECH YETI. Wydajność regulowana dyszami. Maksymalny wydatek gazu: 115l/min. Oporność cewek: 1,9Ohm.
Wtryskiwacz jest odpowiedzialny za precyzyjne dawkowanie odparowanego gazu LPG do każdego cylindra silnika.
Przeznaczony do samochodowych instalacji sekwencyjnego gazu fazy lotnej.
Wtryskiwacz gazu Tech-Yeti to najnowszy wtryskiwacz producenta LPGTECH zdolny do pracy przy temperaturze do -40 °C. Przez zastosowanie powłoki fluoropolimerowej zmniejszony jest współczynnik tarcia poślizgowego, dzięki czemu ruchome elementy konstrukcji są wyjątkowo odporne na przywieranie drobnego brudu, a pionowe zasilanie daje możliwość szerokiego rozmieszczenia wtryskiwaczy pod maską.
Rezystancja cewki: 1,9 Ω
Czas otwarcia: 2,0 m/s
Czas zamknięcia: 1,0 m/s
Max. ciśnienie gazu: 4,5 Bar
Max. przepływ gazu: 115 l/min
Zakres temperatur pracy: -40ºC - + 140ºC
Homologacja: E8 67R-018502 / 110R-018503
Na precyzję oraz powtarzalność dawkowania w czasie użytkowania wtryskiwacza znaczący wpływ ma jego wewnętrzne zanieczyszczenie. Substancje oleiste oraz stałe znajdujące się w paliwie niskiej jakości mogą wprowadzić opory w ruchu tłoczka bądź go całkowicie unieruchomić powodując nieprawidłową pracę silnika. Aby uniknąć problemów z funkcjonowaniem wtryskiwacza zaleca się stosowania filtra z innowacyjną separacją oleju Perfect Blue
SPOSÓB MONTAŻU:
Należy pamiętać, że przewody z listwy wtryskowej do wkrętki w kolektorze powinny być równej długości, możliwie jak najkrótsze, zabezpieczone opaską zaciskową. Wtryskiwacze Dragon montujemy dyszami skierowanymi do dołu. Miejsce montażu powinno być ochronione od działania wysokich temperatur dochodzących do 120ºC. Jeśli chodzi o dysze wtryskiwaczy, to ich średnice powinny być dobrane do mocy na jeden cylinder. Przewody powinny być drożne, przyciśnięte bez żadnego załamania. Założone na dyszę powinny być zabezpieczone odpowiednio opaską zaciskową. Dysze wkręcone w kolektor powinny być założone pod podobnym kątem skierowanym w stronę zaworów dolotowych i jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych. Dysze należy zamontować w równej odległości od gniazd zaworowych, a gwint dyszy wkręconej w (wcześniej nagwintowany) otwór w kolektorze, powinien zostać uszczelniony specjalnym klejem do połączeń gwintowych.
Dysze kalibracyjne powinny być rozwiercone przed montażem do odpowiedniej, jednakowej średnicy, w zależności od mocy silnika. Zabrania się rozwiercania dysz kalibracynych bezpośrednio na wtryskiwaczu. Do wtryskiwaczy Tech Yeti powinno się stosować filtr fazy lotnej LPG z separacją oleju Perfect Blue.
Listwa wtryskowa Valtek 4cylindry
GI25-65
674700000
cod: 238136000
Listwa wtryskowa LANDI RENZO GIRS 12 M z czujnikiem BOSCH
cod: 238000131
BK: bez obudowy/szyny.
Rezystancja cewki - 1,9 Ω, Maksymalna wartość przepływu - 120Nl/min-1.0bar
AC W031-3 STD ( 10-33,8kW / cylinder )
Rezystancja cewki - 1,9 Ω, maksymalna wartość przepływu - 130nl/min-1.2bar
Wtryskiwacze Lovato JP mają zastosowanie w silnikach wolnossących z sekwencyjnym wtryskiem paliwa.
Oryginalny wtryskiwacz Vercesi 4.0 INJB051VRCN z szarą nasadką.
Kompatybilny z wtyczką Bosch 12185025.
40-60 KM / cyl.
Listwa wtryskowa HERCULES 3cyl.
cod: LIS.Y130
Landi Renzo MED 65 wtyk FIAT- niebieski. Wydajność: 18-27 kW. Cod.237134000