

LPGTECH 328 - sterownik
Napięcie zasilania: min. 10 [V] max. 16 [V],
Prąd spoczynkowy: < 10 mA,
Prąd max: 25 [A],
Temperatura pracy: od -20 [°C] do +110 [°C]
Homologacja: (E8)67R-01 6025
Dodatkowa specyfikacja*:
Adaptacja na podstawie odczytanych korekt ECU pojazdu,
Praca w trybie MASTER/SLAVE (współpraca z MultiTECH),
Możliwość współpracy z zewnętrznym Scannerem TECH-OBD,
Możliwość strojenia w trybie STANDARD oraz TECH,
Kompatybilny z RENIX,
Obsługa zewnętrznej sondy AFR,
Korekty od temperatury gazu, reduktora, ciśnienia gazu i obrotów silnika,przepływu i czasu otwarcia wtryskiwaczy gazowych,
Obliczanie dawki gazu w oparciu o system wbudowanych korekt i automatyczna kalibracja poziomu gazu,
Autodiagnoza, a także wykrywanie błędów czy usterek montażu,
Zabezpieczenie przeciwzwarciowe i przeciążeniowe,
Możliwość stałego wyłączenia poszczególnych wtryskiwaczy gazowych.
Dzięki niewielkiej, aluminiowej obudowie 190x125x30 mm montaż można wykonać nawet w trudno dostępnych miejscach. Sterownik gazu Tech-328 powinien być przykręcony w miejscu nienarażonym na wysokie temperatury (do 110ºC) i działanie wody, umieszczony na stałe do elementów nieruchomych samochodu. Przewody elektryczne powinny być być ułożone w odpowiedniej odległości od elementów ruchomych, tak aby również nie przeszkadzały w eksploatacji innych podzespołów. Same połączenia elektryczne powinny być lutowane i solidnie zaizolowane. Dokładny sposób montażu podany jest przez producenta i należy się do niego stosować.
*źródło wykorzystanych danych: strona producenta http://lpgtech.pl/