(400) 888 888 868 Saler@unicase.com
Brak produktów
1 800,00 zł
D-409999-300
Nowy produkt
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Zestaw elektroniki STAG DIESEL-4 dla 4 cyl.
Zestaw elektroniki STAG DIESEL-4 dla 4 cyl.
Sterownik STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokoprężnych od 2 do 16 cylindrów. Cały system został oparty na najnowocześniejszych rozwiązaniach technicznych, umożliwiających dawkowanie paliwa gazowego wraz z powietrzem, które następnie miesza się w cylindrze z olejem napędowym. STAG Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.
Sterownik podczas pracy silnika ma możliwość inteligentnego kontrolowania procesu podawania dawki paliw, możliwe jest to dzięki odczytowi sygnałów z czujników: temperatury spalin, spalania stukowego czy wskazań sondy lambda.
Zaawansowany algorytm precyzyjnego sekwencyjnego wtrysku, a także innowacyjny system autoadaptacji zapewniają odpowiednią mieszankę w całym zakresie pracy silnika, dzięki czemu użytkownik szybko odczuje wymierne korzyści ekonomiczne.
Najważniejsze cechy sterownika STAG Diesel:
1. obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym,
2. obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym,
3. możliwość dotrysku LPG lub CNG,
4. zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu,
5. precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika,
6. pomiar oraz kontrola ilości wtryskiwanego oleju napędowego w pojazdach z silnikami typu common rail
7. rozbudowany algorytm ochrony silnika
8. kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej,
9. możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda możliwość kontroli składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników diesla, (możliwość dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku),
10. obsługa aut wyposażonych w tempomat,
11. obsługa elektronicznego przełącznika B/G LED401,
12. możliwość zachowania mocy po konwersji na tym samym poziomie w pojazdach
z silnikami typu common rail,
13. system autokalibracji,
14. możliwość modyfikacji sekwencji wtrysku gazu,
Zalety i korzyści dla kierowcy:
• przy aktywnym dotrysku gazu silnik pracuje identycznie jak przy pracy na oleju napędowym,
• nieodczuwalne włączanie i wyłączanie systemu,
• oszczędności w całym zakresie obciążeń silnika,
• zapewniona ochrona silnika,
• wzrost wydajności spalania ON,
• zwiększenie mocy silnika.
Źródło: ac.com.pl
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
30 produktów w kategorii: